نصيحة اليوم


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 05, 2007

كان باين من سلامها


كان باين من سلامها
جايه تغير كلامها
وقفت ادامى ساكته
مش عارف جرالها ايه
كان باين من سلامها
جايه تغير كلامها
بتدور على الكلام
مش عارفه تقولى ايه
لقلت ظلمانى
ولا قلبى ياما ضحى
قلتلها وحشانى
وخفت اجرحها
ويدوب ببص فى عينيها وخلاص هلمس ايديها
لقيتها جوه حضنى رجعت لمطرحها
قلتلها انا بحبك
قالتلى انا عارفه
قلتلها طب مالك
قالتلى انا خايفه
قلتلها اوعى تسيبينى وبلاش فى يوم تجرحينى
قالتلى لا دنت عمرى قدرى ومنايا ونصيبى

2 comments:

اميرة الاحزان said...

احساس جميل راقي متميز
اسمحلي فعلا انا اعجبت جدا بمدونتك
وللعلم انياول مرة اقراء مدونة او ادخل مدونة
ولكن اسمحلي انا اتابعك باستمرار
ففي كلامتك مواساة لجرحي العميق
ذاك ما لم يعرف دواه مع الايام
واسمحلي لى عودة مرات ومرات

Anonymous said...

أنا فقط واضاف صفحة ويب إلى المفضلة. أحب قراءة رسائلك. شكرا!